Felgi 16" mam zamiar nabyć.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Tymon
    RS
    • 2004
    • 2970

    Felgi 16" mam zamiar nabyć.

    Zamieszczone przez karolz
    ja mam ta opcje - kozystam z niej tylko wtedy jak chce komus pokazac jak to dziala :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
    ten tekst wymiata k
    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
    BMW serii 3... Radość z jazdy.
  • bendi
    Rider
    S_OCP Member
    • 2004
    • 465

    #2
    Felgi 16" mam zamiar nabyć.

    witam

    za małe coś są 15" :wink: i za wąskie :wink: i tak dalej. Mam zamiar nabyć jakieś wieloramienne 16" i pasi mi Ronal R39 ze względu na cenę. Gdyby nie cena brałbym OZ Superturismo ale są za drogie.
    Mam pytania:
    - czy możecie polecić jakieś dobre miejsce zakupu?
    - czy macie jakieś opinie o Ronal'u?
    - jakie dać ET bo do Skody pasuje 27, 35 (fabryczne) i 38 jest sens coś tu mieszać?
    - czy jest sens myśleć o 17" jeśli nie chcę latać po koleinach i dzwonić zębami na wertepach?
    - opony 205/55 R 16 jakieś sugestie co do marki??

    za opinie z góry k

    pzdr
    Outlander
    była OII 4x4 BMM
    już nie ma Octa ASZ super fajna była

    Komentarz

    • misiekwaw
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7715
      • Ford

      #3
      Re: Felgi 16" mam zamiar nabyć.

      Zamieszczone przez bendi
      witam

      za małe coś są 15" :wink: i za wąskie :wink: i tak dalej. Mam zamiar nabyć jakieś wieloramienne 16" i pasi mi Ronal R39 ze względu na cenę. Gdyby nie cena brałbym OZ Superturismo ale są za drogie.
      Mam pytania:
      - czy możecie polecić jakieś dobre miejsce zakupu?
      - czy macie jakieś opinie o Ronal'u?
      - jakie dać ET bo do Skody pasuje 27, 35 (fabryczne) i 38 jest sens coś tu mieszać?
      - czy jest sens myśleć o 17" jeśli nie chcę latać po koleinach i dzwonić zębami na wertepach?
      - opony 205/55 R 16 jakieś sugestie co do marki??

      za opinie z góry k

      pzdr
      a może R28 :?: to Cię zjem z zadrości chyba :szeroki_usmiech
      miałem Ronale w Feli - 15" były chyba niezniszczalne k
      kupowałem na www.baloon.pl wtedy to była dobra cena 8) ostatnio na autokaciku ktos dawał namiar na firmę gdzie Ronale były w zajebistych cenach, ale nie mogę znaleźć linka :?
      Co do opon... ja dostałem fabrycznie Bridgeston Turanza ER30 205/55/16 i jedyne co im moge zarzucić to to, że nie sa najcichsze... ale porównując do BFGoodrich ProfilerG czy obecnych zimowych to są wprost bezgłośne k

      Jak chcesz lepiej jeździć to przemyśl 205/50/16 różnica we wskazaniach prędkościomierza to tylko 3%, albo 215/50/16 będzie jeszcze szerzej a przekłamania to 2% :idea:
      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
      http://www.disi-tune.pl
      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
      Był WRX
      Była Octa

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Zawsze mozna wskoczyc na 205-215-225(chociaz to juz chyba ciut za duze)/45/17" i po przejechaniu autkiem 45tys, musze powiedziec ze one wcale nie sa takie, ze plomby wypadaja, jak to niektorzy mawiaja. Chociaz nie byla to Skoda tylko miekki francuz to i tak wydaje mi sie ze to fajna opcja. Uwazac tylko trzeba na kratery w drogach :| Aha na zime byly 205/55/16" i trzepalo tak samo jak na tych letnich :diabelski_usmiech
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • dede_adam
          L&K
          S_OCP Member
          • 2004
          • 1449

          #5
          16 na lato jest optymalne wg mnie i lepiej forak odrazu wyglada.
          tak 205-215-50-55 a opony polecam Continental Eco Super Contact
          ciche i slyszalem ze wytrzymale
          Ronal robi wmiare tanie ale naszczescie solidne alu
          Dezent i Enzo tez ma przystepne cenowo... a jak chcesz lepszejsze
          to Mak albo BBS moze :wink:
          Jak nie chcesz papierka na alu i oponki to na powązkowskiej przy petli autobusowej
          co myjka jest jest serwis opon i komplet - 200zł bez papierka dostalem i jak oponki
          to pewno jeszcze taniej jak dzie indziej

          Komentarz

          • Misiek
            Classic
            • 2004
            • 22

            #6
            A moze Alessio, ktore sa akrat w promocji i komplet kosztuje 1289 lub 1499 zł?
            Polecam www.alessiowheels.com :wink:
            www.sklep.autoelegance.pl

            Komentarz

            • misiek_rd
              Ambiente
              • 2004
              • 201
              • Octavia III (5E3)
              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

              #7
              Gdybys mieszkal blizej granicy z Niemcami to polecalbym reifen-center w Dreznie. Ronale R39 7,5 X 16 maja po 98 EUR a w komplecie z Continental Premium Contact 205/55 R16 91 H po 198 EUR. Przy dzisiejszym kursie euro to chyba niedrogo :?:
              Z opon polecalbym wlasnie Continental Premium Contact lub Bridgestone Potenza RE 720.

              Pozdrawiam

              Komentarz

              • bendi
                Rider
                S_OCP Member
                • 2004
                • 465

                #8
                a może R28 to Cię zjem z zadrości chyba
                to warto wziąść 28 :?: , będzie wtedy o 14 mm szersza aż :roll: . Misiek ja łykowaty jestem :lol: :wink:

                w Dreznie. Ronale R39 7,5 X 16 maja po 98 EUR
                na ebayu w hurtowni w Stutgarcie mają 17" (4szt.) po 299EUR :shock: , ale ja nie chcę takich talerzy

                BTW z wypowiedzi wynika że ronale są OK więc wygląda na to że będą R39 7,5 x 16"

                co do opon to nie wiem czy brać 205/55 R 16 czy 215/50 R 16 jak sądzicie :?: , mam namiar na niezłe Pirelli P7 w W dobre są :?:

                strzała
                Outlander
                była OII 4x4 BMM
                już nie ma Octa ASZ super fajna była

                Komentarz

                • Samiec
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4287
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  Ja mam 7x16 et 42 ,opony to barum bravuris 205/55/r16 i opony sobie chwale
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez misiek_rd
                    Gdybys mieszkal blizej granicy z Niemcami to polecalbym reifen-center w Dreznie. Ronale R39 7,5 X 16 maja po 98 EUR a w komplecie z Continental Premium Contact 205/55 R16 91 H po 198 EUR. Przy dzisiejszym kursie euro to chyba niedrogo :?:
                    Z opon polecalbym wlasnie Continental Premium Contact lub Bridgestone Potenza RE 720.

                    Pozdrawiam
                    cena przyzwoita ale riale to tanie felgi i sa tam tez tanie opony wiec u nas mozny by kupic podobna konfigracje w podobnej cenie

                    i z faktura!!! odlczasz vat i jeszcze reszta w koszty wiec dla tych co maja firme zakup niezbyt oplacalny na zachodzie

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      danielpoz, Ale fakture tam tez sie dostanie, przeciez paliwo kupione na fakture za granica mozna rozliczyc bez problemow.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • misiekwaw
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 7715
                        • Ford

                        #12
                        Zamieszczone przez bendi
                        a może R28 to Cię zjem z zadrości chyba
                        to warto wziąść 28 :?: , będzie wtedy o 14 mm szersza aż :roll: . Misiek ja łykowaty jestem :lol: :wink:
                        miałem na myśli model felgi R38 a napisałem przez pomyłke R28 :P R39 możesz brać skoro Ci się podobają :roll: dla mnie sa okorpne :? nie lubie takiego wzoru poprostu :roll:
                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                        http://www.disi-tune.pl
                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                        Był WRX
                        Była Octa

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Maicroft
                          danielpoz, Ale fakture tam tez sie dostanie, przeciez paliwo kupione na fakture za granica mozna rozliczyc bez problemow.
                          a vat??? a czy nie musisz tego zglosic do UC ??? skoro to nie jest prezent ani upominek?

                          nawet jakby to cena i tak nie jest jakas okazjonalna zeby tyle kombinowac

                          Komentarz

                          • luky8
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 623

                            #14
                            Jak nie chcesz latać na koleinach to nie polecam 17, aczkolwiek przyczepność jest rewelacyjna (niski profil i nie znosi tak) w przypadku Octavii szerokość oponki powinna być tu 225 co ma przełożenie na nieco większy opór przy toczeniu sie autka.
                            mimo wszystko nie zamienił bym 17" na mniejsze :diabelski_usmiech a wręcz przeciwnie...
                            Zapraszam na www.rebel-tuning.com

                            Komentarz

                            • EŁ
                              L&K
                              • 2004
                              • 1168
                              • Octavia III (5E3)
                              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                              #15
                              moim zdaniem pakowanie 16 do octy zmiast 15 to lekka pomyłka....szkoda czasu i zachodu autko i tak nadal wyglada jak kupa bo te felgi poprostu giną i tyle......lepeij zapodac 17 albo zostać na 15 i zapodac jakieś lepsiejsze oponki i juz..........tu jest sporo felg i mozliwośc przymierzenia do Octy....www.e-felgi.pl

                              Komentarz

                              • MiKruS
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 7976

                                #16
                                Zamieszczone przez
                                moim zdaniem pakowanie 16 do octy zmiast 15 to lekka pomyłka....szkoda czasu i zachodu autko i tak nadal wyglada jak kupa bo te felgi poprostu giną i tyle......lepeij zapodac 17 albo zostać na 15 i zapodac jakieś lepsiejsze oponki i juz..........tu jest sporo felg i mozliwośc przymierzenia do Octy....www.e-felgi.pl
                                Bzdury pleciesz.
                                Dobrze dobrana 16-ka z odpowiednim ET bardzo korzystnie wplywa na wyglad Octy.
                                Przy 17" robi sie walec i dopiero wtedy wyglada jak kupa. Trzeba obnizac zawias, a nie kazdy ma na to ochote.
                                TDI 205PS

                                Komentarz

                                • EŁ
                                  L&K
                                  • 2004
                                  • 1168
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                  #17
                                  a to ciekawe bo np przy oponach 225/45/17 srednica koła jest tylko o 0,2 mm mniejsza od seryjnych kartofli :lol: 195/65/15...wiec własciwie obnizac zawiasu nie trzeba...wyglada ok.....pozatym lekkie obizenie zawiasu wychodzi octavii tylko na zdrowie....bo seryjne amorki i sprężyny to hmmmm...delikatnie mówiąc pomyłka szczególnie w mocniejszych wersjach silnikowych.....

                                  Komentarz

                                  • MiKruS
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 7976

                                    #18
                                    Zamieszczone przez
                                    a to ciekawe bo np przy oponach 225/45/17 srednica koła jest tylko o 0,2 mm mniejsza od seryjnych kartofli :lol: 195/65/15...wiec własciwie obnizac zawiasu nie trzeba...wyglada ok.....
                                    Nie wiem o czym Ty piszesz?
                                    Mi nie chodzi o to, ze sie rozmiar zmienia tylko o wrazenie wizualne.

                                    Zamieszczone przez
                                    pozatym lekkie obizenie zawiasu wychodzi octavii tylko na zdrowie....bo seryjne amorki i sprężyny to hmmmm...delikatnie mówiąc pomyłka szczególnie w mocniejszych wersjach silnikowych.....
                                    Dlaczego pomylka?
                                    Octa nie jest samochodem do sportu. Ja nie widze nic zlego w jej zawieszeniu.
                                    TDI 205PS

                                    Komentarz

                                    • EŁ
                                      L&K
                                      • 2004
                                      • 1168
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                      #19
                                      ok wrazenia wizulane to rzecz wzgledna, kwestia gustu o tym sie nie dyskutuje :wink: jednemu sie podoba tak innemu tak.....a co do zawieszenia to nie twierdze ze octa jest do sportu ( tylko po co te Bilsteiny w takim razie? :lol: ) ale podpieranie sie lusterkami na zakretach to chyba lekka przesada...nie wiem moze ja jestem spaczony bo w poprzednim aucie miałem hardkorowo zestrojone Bilsteiny i nadal mi było zbyt mało.... :lol: .....niestety w skodzie juz tego nie moge zrobić ze wzgledów rodzinnych.......ale seryjna zwiecha juz dawno leży w smieciach.....czyli tam gdzie jej miejsce :szeroki_usmiech

                                      Komentarz

                                      • bendi
                                        Rider
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 465

                                        #20
                                        Zamieszczone przez
                                        co do zawieszenia to nie twierdze ze octa jest do sportu ( tylko po co te Bilsteiny w takim razie? :lol: ) ale podpieranie sie lusterkami na zakretach to chyba lekka przesada...nie wiem moze ja jestem spaczony bo w poprzednim aucie miałem hardkorowo zestrojone Bilsteiny i nadal mi było zbyt mało.... :lol: .....niestety w skodzie juz tego nie moge zrobić ze wzgledów rodzinnych.......ale seryjna zwiecha juz dawno leży w smieciach.....czyli tam gdzie jej miejsce :szeroki_usmiech
                                        zawias utwardzony i fele 16" to normalne efektywne połączenie na dziurawy OS jakim jest W-wa nie widzę w tym nic dziwnego. 17' to raczej efektowne połącznie lub na asfaltowe odcinki, ale ja takich nie widzę :helm (poza kilkoma trasami), a nie uśmiecha mi się wystrzeganie wjeżdżania w miejsca dziurawe, pod krawężniki itp. - samochód jest do jeżdżenia.
                                        Poza tym opony 225 latają po koleinach i spowalniają furę.

                                        Ostanio jak żem jebudnął w dziurę to kapeć szlag trafił (15"), jak bym miał 17" to i z felgą bym się pożegnał

                                        szufla
                                        Outlander
                                        była OII 4x4 BMM
                                        już nie ma Octa ASZ super fajna była

                                        Komentarz

                                        • EŁ
                                          L&K
                                          • 2004
                                          • 1168
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                          #21
                                          hmm co fakt to fakt ...kazdy ma swoje racje......

                                          Komentarz

                                          • Samiec
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2004
                                            • 4287
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                            #22
                                            Zamieszczone przez
                                            moim zdaniem pakowanie 16 do octy zmiast 15 to lekka pomyłka....szkoda czasu i zachodu autko i tak nadal wyglada jak kupa bo te felgi poprostu giną i tyle......lepeij zapodac 17 albo zostać na 15 i zapodac jakieś lepsiejsze oponki i juz..........
                                            hm...ja zmienilem z 15 na 16 i jest niebo a ziemia i w wygladzie i w prowadzeniu i dla mnie to nie jest zadna pomylka :twisted:
                                            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                            Komentarz

                                            • leszekmw
                                              RS
                                              • 2005
                                              • 5356

                                              #23
                                              jeżdziłem w tamtąwiosnę na f1 , trzymają wspaniale na suchym i mokrym ale ich wada to głośność , jak to każdej opony kierunkowej / dlatego też BFG PROFILER jest głośny ,tez na nim jeżdziłem/. mam zakład oponiarski i coś tam czasami sobie zarzucam na parę tyś. Po F1 założyłem P7 i uważam to za dobry pomysł , cisza i wogóle ale to nie to samo co F1 niestety. osobiście jeżdże na 15 komfort jest dle mnie ważny a także zadsze naprawy zawieszenia , poza tym stary już jestem .
                                              niektóre modele alu sprawiają wrażenie większych niż sa w rżeczywistości, jak się dobrze poprzyglądacie to zobaczycie to również. większe wydają się byc felgi których ramiona dochodzą do samych krawędzi obręczy ,porÓwnajcie ENZO O i
                                              DEZENT E . mam nadzieję że was nizakatowałem moimi spostrzezeniami , służe pomoca jeżeli chodzi o porady gumowe. nie kupujcie od złodziei ,potem zdejmą wam kółka. w celu poprawienia amortyzacji polecam azot , mam to w załadzie i sprawdziłem na wielu klientach

                                              [ Dodano: Wto 08 Lut, 05 17:45 ]
                                              a jeszcze powiem że ALESSIO to włoszczyzna i niestety szybko sie gną. alustary nie są złe ale jest mało wzorów. ronal , borbet , oz, sa to dobre wyroby a także prawie cały asortyment ALCARA . pozdrawiam leszekmw
                                              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                              GVI 1.4TSI
                                              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                              Komentarz

                                              • BaPit
                                                Rider
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 630

                                                #24
                                                Zamieszczone przez
                                                a to ciekawe bo np przy oponach 225/45/17 srednica koła jest tylko o 0,2 mm mniejsza od seryjnych kartofli :lol: 195/65/15...
                                                jak to ??????? ja mam na zimę 205/60 R15, które są znacznie mniejsze, niż letnie 225/45 R17.więc to raczej jest na odwrót i różnica jest większa, niż 0.2 mm. chyba, że ja czegoś nie zrozumiałem...

                                                Pozdr,
                                                BP
                                                była mocna Octa, a jest konik
                                                Greckie Delikatesy

                                                Komentarz

                                                • misiekwaw
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2004
                                                  • 7715
                                                  • Ford

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez BaPit
                                                  jak to ??????? ja mam na zimę 205/60 R15, które są znacznie mniejsze, niż letnie 225/45 R17.więc to raczej jest na odwrót i różnica jest większa, niż 0.2 mm. chyba, że ja czegoś nie zrozumiałem...

                                                  Pozdr,
                                                  BP
                                                  225/45/17 są o 0.2 mm mniejsze od fabrycznych 195/65/15
                                                  205/60/15 są o 7,5mm mniejsze o od fabrycznych 195/65/15

                                                  czyli 225/45/17 sa praktycznie idealnym zamiennikiem seryjnych kartofli :idea: 8)

                                                  Zaufaj prawdziwym ekspertom i wybierz najlepsze opony samochodowe. Aktualny ranking opon, artykuły motoryzacyjne i najświeższe testy opon na wyciągnięcie ręki
                                                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                                  http://www.disi-tune.pl
                                                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                                  Był WRX
                                                  Była Octa

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...